Beşiktaş Başkanı Hüseyin Yücel, Fenerbahçe galibiyeti için belirlenen primleri Bodo/Glimt maçı öncesinde futbolcuların hesaplarına yatırdı.
Yücel, derbi zaferinin ardından soyunma odasında “Siz elinizden geleni yaptınız. Pazartesi günü de ben gereğini yapacağım” ifadelerini kullanmıştı.
Siyah-beyazlılar, yarın Avrupa Ligi’nde Bodo’ya konuk olacak.

Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Dursun Özbek: Galatasaray’a karşı açılan 8-9 cephe var
1209 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1104 kez okundu
3
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
740 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
715 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
699 kez okundu